Starstablest

some music ~ 30 Seconds To Mars

Tänkte dela med mig av några satans bra låtar nu!!
Vi kan ju annars bara säga att 30 seconds to mars är oslagsbara!!! 30STM <3
 
 
 
 
 
 
Mellan landning här mellan 30stm och Skillet hahhaha.
 
 
 
 
Men på sistone har jag hittat Skillet och hela deras album 'Awake' är så jäääkla bra!! Så ni kan ju lyssna på hela här. :D
 
 
Jag tycker att dom bästa låtarna i albumet är: One Day Too Late & It's Not Me It's You & Awake and Alive men det är nog bara för det var dom första låtarna jag hörde av dom så jaa. :D
 
 
Ah, detta är några av de 1000 tals låtar jag drogar typ hah. :D 
Ååhåh, älskar 30stm!!! Ett annat band jag med gillar är Green Day. Och sen Eminem och typ as många fler!!
Skillet kommer bli min nya drog typ ahahah. ;_;
 
Ni kanske hittat en ny låt som ni kan spela sönder??! Eller ett nytt band som ni älskar? Man kan ju inte annat än att älska 30 Seconds To Mars. :'D Dom är bara bäst!!!!
 
Sångaren, Jared Leto åhåhåh värsta godisbiten ju! *-* ↓
Bildkälla.
 
Hela bandet, från vänster: Tomo Miličević, Jared Leto och Shannon Leto. 
Bildkälla. 
 
Hoppas det va kul att läsa och lyssna på den sorts musik jag gillar! :D
OBS! SNO INTE MIN GODIS BIT AKA JARED LETO!!!!!!!  Tack på förhand! Hihihi. :::)
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback