Starstablest

oj vi har en blogg

hejsan, just det vi har en blogg men den är lite smått död eh.
Nu drar vi ett stäck över det!!!


Vad har jag gjort dessa dagar som jag inte bloggat då??
Jo, jag är ju inte sr på min medlem men ska bli LT i helgen då det är dubbla sc helg. :D
 
Jag tar också hand om Britney Skypaw's medlem. Då hon är i New York city, aviiiiiiiiiiiiis... ;__; Men tur att jag fick sköta hennes medlem då mitt sr gick ut typ samma dag hon frågade.
 
Men ja jag har levlat hennes frieser och JAG MÅSTE HA EN FRIESER SERIÖST JAG MÅSTE HA EN!!!
 
Annars har jag bara struntat i mina hästar för lusten finns inte att sköta mina hästar när jag endå inte kan tävla championat eller rida som en vanlig person.. JAG BOR I ML HUR KUL?
 
Jag har också med hjälp av watson försökt smuggla in mig i sr världen och DET FUNKA LITE!!! Kom till slottet och kunde springa runt i slottet och lite på vägen mot sgb men sen åkte jag tillbaka till ml... ;__;
 
Igår pajja min data totalt. Den gick inte och ladda och den blev urladdad och DÖD. Men nu funkar den helt plötsligt.
Men idag är det Torsdag och i morgon är det Fredag. Sa du FREDAG???????? JAAAAAA.
DÅ SKA JAG BLI LT!!!!!!!!! YEEEEEEEY.
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback