Starstablest

nalle puh, i love u <3

Detta handlar inte om sso men eftersom jag inte är sr längre så har jag inget att blogga om.

Seriöst vem kan inte ha Nalle puh som förebild??? JAG har det i alla fall!!
Här kommer några citat från självaste puh:
 
''För den outbildade är ett A bara tre pinnar.''
 
''Ingen kan vara nere med en ballong!''
 
''En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.''
 
''För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.''
 
''Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som flugit in i huvudet på dem av misstag.''
 
''Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting.''
 
''Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut.''
 
''Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.''
 
''Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse
"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh.
"Vad tänker du Nasse?"
"Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse
"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är samma sak".''
 
 
Hihi nalle puh, i love u. <3 
 
 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback