Starstablest

känner mig tom.

Jag är så ledsen. Varför kan inte alla bara förstå?
Alla ord som sagts snurrar runt i huvudet. Jag orkar inte detta mer.
Jag vet inte vad jag ska säga.
 
Jag vet inte hur jag ska göra eller kontrollera min situation.
 
 
Tur att jag har vänner som förstår mig.♥ Det är nu jag behöver er mer än någonsin. Jag har så dåligt självförtroende och nu är det verkligen i botten. Jag är en person som kan va svår att förstå men vissa säger att jag är lätt att förstå men själv har jag svårt för att ta imot posivitva saker. Vilket påverkar mig väldigt mycket. Men nu ska jag ta och sluta skriva och inte veta vart jag ska ta vägen. Hoppas vi hörs snart. :(
 
Just nu vill jag bara lyssna på denna hela natten. Den betyder så mycket. ♥
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback