Starstablest

INTE SR LÄNGRE.

SUCK SÄGER JAG BARA. ÄR INTE SR LÄNGRE DET GICK UT IDAG OCH JAG ÄR DEPPIG.
 
Känslan som uppstår när man har minimerat sso sen går in igen och man får error sen ska man logga in igen och då är man inte sr... :) KUL!!!!
 
 
 
Funderar på om jag ska vänta till dubbla sc helg och köpa LT då eller om jag ska köpa så snart som möjligt, för, JAG KLARAR INTE EN DAG TILL I ML OCH JAG KAN BARA RIDA LOVE FÖR MIN ANDRA OUTFIT TILL DE ANDRA HÄSTARNA ÄR I GADEROBEN OCH JAG HAR INTE TILLGÅNG TILL DEN......... 
 
fuck.
 
Ja, det lär ju inte bli så bra bloggning nu när jag bara kan va i ml och fp...... Återkommer förhoppningsvis snart om jag inte tappar suget för sso helt nu. Det ända jag kommer göra är att sköta pollarna och det är inte roligt. 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback