Starstablest

asså låten

 
2.06 *ryser* 
 
Jag vet inte vad jag tycker om den men den fastnar och jag går och sjunger på den hela tiden. Vi jobbar typ med denna i skolan också och jag bara satt där tyst och hade gås hud och ville inte sitta där mer.
 
 
Vet inte varför jag känner så men jag är som en mussla har allt inom mig och säger oftast inte vad jag känner. Måste jobba på det.
Igår natt låg jag och grät mig till sömns men har ingen aning om varför jag låg och lipa?? Vafan är det med mig? Jag ligger och lipar och har ingen aning om varför?
Jaja men bra på och skriva vad jag känner och tycker, det är jag bra på. Men att prata om mina brister och vad jag känner gör jag nästan aldrig.
Kanske för jag håller allt inom mig och sen på kvällen när jag inte ska göra annat än och sova så tänker jag på allt och sen blir det kaos i huvudet? Då kommer tårarna....
 
Men nu var det inte det vi skulle prata om.....
 
Ja låten!!! Lyssna bara. Den kommer du lyssna på fler gånger än denna, promise u.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback