Starstablest

allt på en gång

Men ojsan.. HEJ HUR MÅR NIIIII???? Fråga inte mig.
Jag är skiiiiiit sur. Jo för nu är det så att när jag skulle köra FPC kl 20 så hade jag precis fått min grupp och SJÄLVKLART BÖRJAR MIN FAKING J'WLA AP DATOR LAGGA OCH SLÄNGER UR MIG UR SSO.......
 
Jag säger bara: ÅSOGOSÅFÅSILOFUUU PÅ DIG DATAN DU HAR GJORT DITT DU KAN DÖ NU. 
JAG BEHÖVER INTE DIG MER DU HAR GJORT DITT, HEJDÅ KOMMER INTE SAKNA DIG.
 
 
I DON' CARE IF DITT INTERNET SLUTADE FUNGERA.↑
 
Ok jag ska sluta skrika nu men du skulle ha hört hur jävla förbannad jag blev jag typ höll på att slänga datan i golvet och min kanin höll på att dö av hjärtattack tror jag. Men nu till något annat!!!
 
Ni vet, 'Den store' han är i level 13 nu och jag har tröttnat på och levla och jag har ingen tid till det men endå gör jag det. :D Hur gick det ihop? Jo........ jag 'glömde' matteboken i skolan idag och då fick jag plötsligt lite tid huuhu. Dock lär jag ligga risigt till för jag ska tydligen va klar med en hel sida tills imon men nu handlade det inte om matte. :D
 
Jo häromdan närmare bestämt i onsdags morgon kl 6.00 gick jag upp och LEVLADE plutten. Jag gick upp frivilligt för på onsdagar har jag minst tid i världen för sso då jag är i stallet irl hela dagen. Så jag levla lite på morgonen innan skolan (a)
Ljuset var otroligt najs. Dock blev det lite fail ibland för det blev liksom en ljusare hinna eller hur man ska förklara. Ni får se det istället eheh.
 
  
 
Sen var det liksom hedrande att vara den första som kört HW loppet hihi. Igga min dåliga tid men jag har en seg rund p'nis som jag levlar. Så ni kan ju försöka fatta hur roligt det är att levla!!!! Med en vanlig häst tar det ungefär en timme lite mer. MEN. Med en p'nis till ponny så tar allt MINST en timme extra så typ 2 timmar ;_;
Uhh dör av tanken. *DÖR* 
 
 
Jaja i helgen kanske jag ska kolla skräckisar med en kompis hela helgen eller inte. Antagligen får vi se imorgon men vi lär nog höras om några dagar annars. Ha det gött!!
Jag gillar ni som läser bloggen för ni är inte så många så då blir ni speciella fast vet inte riktigt vilka ni är men jaja. :D
 
(Jag började skriva detta inlägg kl 20.08 och är klar nu kl 20.45) Rekord tid typ ;_; Känner mig otroligt snabb på att blogga idag heehhe.
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback