Starstablest

VARFÖR JUST NU ~ FUCK

JAG ORKAR INTE MER, JAG ÄR SÅ LEDSEN, JAG GÅR SÖNDER INOMBORDS, JAG KOMMER INTE KUNNA LEVA SÅHÄR. 

Har nyss fått besked av ägaren till den ponnyn som räddat mitt liv ungefär, hon ska avlivas imorgon. Eller ja, hon ska kremeras. Jag är förstörd. Jag kommer inte kunna leva utan min lilla gosegris. Ska berätta lite om henne. 
 
Hon är en minishettis på 84 cm i manken. Hon är världens gosigaste men envisare ponny kommer du aldrig hitta. Hon är väldigt speciell, hon är ju som jag sa, otroligt envis och har t.ex sparkat ett x antal när dom vart i hennes närhet. Men hon har aldrig sparkat eller försökt mot mig. Hon har aldrig visat sig sur eller irriterad mot mig. Jag började sköta om henne för 2 år sen. Även ägarens större häst, en D ponny. Båda är över 20 år så dom är ju gamla men lika glada ändå. 
 
Okej, tillbaka till min älskade lille gris. Hon har för ett ganska långt tag sen fått astma och den har blivit värre och nu fanns det inte så mycket mer att göra för henne. Allt har gjorts för henne, det finns inte mer vi kan göra.
 
Detta är det bästa för henne och det vet jag. Men det är så otroligt jobbigt särskillt när det är en sån liten sötis som man bara vill krama om tills det inte går mer. Hon är som en nalle björn ungefär. 

 
Jag kommer ta en bloggpaus på ett långt tag, jag vill inte leva såhär men det kommer jag få göra. Detta kommer förendra hela mitt liv och min tonårs tid. Hon fanns alltid där när det var jobbigt och nu vet jag inte vad jag ska göra när livet är skit. fuck.
 
Ska inte skriva mer här nu, hoppas Sophia bloggar så bloggen inte blir död för länge!
 

Min älskade, nu kommer du kunna andas normal och du kommer inte ha ont. Du har lämnat ett stort spår i mitt hjärta och i mitt liv. Du förändrade mig, du gjorde mig hel. Nu kommer du att komma till de evigt gröna ängarna och där kommer du få stanna. Det gör så ont i mig, jag går sönder. Men det ända jag vill är att DU ska må bra och kunna leva vidare. Men det vet jag att du inte kan. Du kommer få det så mycket bättre snart! 
Jag vill bara att du ska veta att du har vart det största hoppet i mitt liv och du ska veta att jag älskar dig mer än allt annat. Du är min livsglädje. MITT ALLT. 
 
Jag älskar dig mer än du någonsin kommer förstå. Mer än någon annan kommer förstå. MER ÄN ALLT ANNAT. 
 
Jag älskar dig gumman.♥ ↓ copyright på bilden, så rör ej tack.
 
Livet är en enkelriktad gata.
 
 
 
 
 
 
 
Så många låtar jag vill visa er men inte lika mycket energi och ork. vi ses och sköt om er.
 
 
jag kommer klara mig.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback