Starstablest

vet inte vad jag känner

ja som rubriken lyder, vet inte vad jag känner.
Igår var jag super glad och hoppa o studdsa hemma för en grej.
Men idag har jag ingen aning om vad jag känner. Det är shit läskigt.
Känner inte om jag är glad, arg, sur, trött osv.
 
Jag loggade in på sso och red in i mitt hemstall. Sen stod jag där o bah: jaha vad känner jag för att göra då?
Hade TOTALT ingen aning om vad jag gjorde inne på sso över huvud taget.
Hade glömt bort eventet och allt.. Men det blir endå inget p.g.a för lite inne.
 
Men inlägget jag skrev igår som ni såg idag på morgonen, det skrev jag som sagt igår kväll.
Då skrev jag liksom, ta nu tag och så. Men idag bah: nej vad håller jag på med?
 
Jag va inte ens på flum humör.. Är det ens möjligt  för mig att inte va det? o.o
 
Känner inte igen mig själv.. Har aldrig hänt såhär innan :O
Känner mig typ tom, men igentligen känner jag inget alls. Tror jag är galen..!
 
Blir inte mer inlägg från min sida för då blir det sånna här knäppa inlägg med ingen mening och med bara massa konstigt innehåll.
( jävla va lång mening jag fick till o.o )
 
Avslutar detta konstiga inlägg med att man aldrig vet vad som händer dagen efter.
 
 
Detta skulla jag gjort, men nu är det försent.
 
Puss och hejdå, vi hörs imorrn.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback