Starstablest

Mina vänner äger 8D

Denna kvällen har jag spenderat med mina kära vänner (vad gammal jag låter...)
 
Det började (tror jag, kommer inte ihåg) med att jag skulle bjuda på korv.
Då skulle jag och Bosse komma på ett ställe men det gick ju i sin egna lilla takt. xD
Så då stack vi till Barney, för Gilli Billi satt fast.. xD Då gjorde jag henne sällskap <3
Sen började jag flyga 8D
Sen kom Bosse och gjorde oss sällskap hahaha xD
Sen började Gilli Billi flyga hon också 8D
Men sen så ville Bosse leka med plogen.. xD
Medans Bosse lekte med plogen så retade jag Gilli Billi 8D
Hon satt fortfarande fast..
Sen kom Gill Billi loss och då började hon bestäma över oss :( det va inte kul..
Sen skulle Bosse till Moorland och Gilli Billi gav sig iväg till sitt 'fina hus i hollow woods'
Så jag blev forever alone :(
MEN JAG FICK TA VAD JAG HADE,  
 
 
BARNEY ;__;
 
 
USCH SÅ ÄCKLIG VA HAN :(
Han såg så sur ut..
Så jag stack till Gilli Billis 'fina' hus istället :P
Ställde min häst och gick.
 
 Sen blev det en
 
 
BÖG HÖG 8D
 
 
SNYGGA BÖGAR ASSÅ ;)
 
Sen flummade vi lite jag och Gilli Billi, för Bosse va tvungen att logga :(
Men vi typ stack till VG sen för det laggade as mycket för mig i Billis 'fina' hus.. ;)
 
Tack för en as grym flum kväll Gilli Billi & Bosse 8D
LOVE YOU <3
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback