Starstablest

Lekt med Bosse

Idag på kvällen eller typ klockan 7 så stack jag och Bosse till Vingårds trädgården och lekte lite.
Först så försökte vi komma på något att leka.
Vi tog egopics tsm :'D
Sen kom vi på att vi kunde leka kull. :D
Då gjorde vi det. Jag ville inte ta när hon tog mig :(
Dock va jag jätte bra på att ta henne :'D
Sen när vi kört det ett tag blev det lite tråkigt. Så vi körde kurra gömma ;)
Jag är inte bra på att gömma mig. Tog närmaste buske typ xD
 
Jag är inte heller bra på att leta. Jag har SÄMST tålamod  i världen. Seriöst.
Tröttnar efter 2 min typ. Likadant med problemlösnig i matte. Jag kan sitta i en minut sen går det inte mer.
Får ryck när jag inte kan och inte har tålamod till att tänka, rita, sen testa sig fram, GÅR INTE.. ;)
Men nu till kurra gömma..
Hittade henne efter ett tags letande.. Va lite irriterad då. xD
 
 
Sen va klockan typ 20 i 8 då fixade vi oss för gc och sen stack vi dit. ;)
Lite kul att vi kom i samma grupp också :D
Gick bra ibörjan, sen faila jag. Men kom upp till en 6:e plats iaf.
SEN HÄNDE DET KONSTIGASTE PÅ HELA KVÄLLEN...
 
 
 
När man kommit imål på gc så kom detta upp;
Först blev det gult.
Sen blev det vitt och skärmen börja de åka runt.
Då såg det ut såhär! :O
As coooolt :'D
Typ snö och granar och berg :DDD
Jätte flummig men lite seriös kväll endå med Bosse. Hihihi ;)
 
 
Just nu är jag med Gilli Billi och flummar 8D
 
Puss
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback