Starstablest

dagens största nyhet!!!! :D

JAG
 
 
 
 
HAR 
 
 
 
 
 
KÖPT
 
 
 
 
EN
 
 
 
 
 
NY
 
 
 
 
HÄST!!!
 
 
 
OMG
 
 
 
OMG
 
Ska sluta va dryg nu ;)
 
Det är sant, igår tittade jag på det svarta fullblodet i Valedale. Men köpte den inte. 
TUR DET!
 
Föööööör
idag köpte jag den nya svarta med knoppar i fort pinta, JAG BLEV KÄÄÄÄR <3
 
SÅ jäkla fiiiiin.
 
Namnet funderade jag på lääänge.. stod där i folkmassan, såg han inte så noga men va endå helt säker på att; 
HAN SKA JAG HA!
 
Namnet blev; Dangerwarrior men han ska nog kallas dawwe eller davve. Vet inte vilket xD
 
Några slarv tagna bilder på snyggingen.
 
Dangerwarrior & Angelstar <3
 
Hade inte hunnit göra någon outfit till honom, så skit i den opassande outfiten xD
 
Min söte kille.. :'D <3
Älskar sista bilden! Så fiiin är han.. <3
 
Är dock fattig nu, 444 sc :c
aja han är värd vart enda öre. :'D
 
Måste fixa en till ny namnskylt nu när jag har en kille till xD
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback