Starstablest

Dagens outfit!

 
Startade med samma oufit som igår, sedan gjorde jag lite små justeringar. Tränset är detsamma fast western, ny jack som köptes i GÅD samt nya byxor som köptes i GÅD. Tog en annan hjälm med.
Tyckte det hela blev jätte snyggt och skulle inte förvåna mig om jag har detta en längre tid!
 
 
Red bara från ML till GÅD, så Angel fick sin motion men jobbade henne inte. Gör jag kanske senare idag, är ju sjuk och sitter hemma, har tid liksom...
Men självklart laddar man upp för Eurovision ikväll, jag och Tove kommer sitta som klistade framför TV:en ikväll i vår lilla fina blåa stuga i GÅD. Dessvärre har det varit oväder över GÅD inatt och jag är himlans trött för det gick knappt att sova så mycket det blåste! USCH!
 
Kram ♥





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback