Starstablest

Angående Skyprince

Annan häst?                                    Fel val?                                    Tvekar?
 
 
 
Jo, jag har länge tvekat på att köpa en annan häst och sälja Prince.
Nu vill ni nog gärna veta varför?
 
Jo det är såhär att från början ville jag verkligen ha en häst med knoppar. Jag tyckte det va såå fint.
Men nu efter ett tag så har jag kommit på att det inte är lika speciell med en häst med knoppar.
 
För det finns liksom inga dressyr tränare eller dressyr tävlingar.
 
Jag vill ha en häst som passar som championat häst.
Men det har jag inte.
 
Det tycker jag inte att Skyprince passar som.
Visst han är snabb och så. Men han liksom passar inte in där.
 
Vet inte varför..
Men en häst med den mindre modellen och som är lite smäckrare passar inte in, så är det bara.
 
Prince passar som dressyr häst och det ska han få vara!
 
Men jag vill verkligen inte sälja honom. Han är så fiin och så speciell med sin kropps byggnad.
Underbart fin. Men nu är det ju så att det inte känns som vi passar så bra.
 
Det känns bara fel.
 
Kommer lite fina bilder från första början tills idag.
 
Jag älskar dig Skyprince. <3
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback