Starstablest

Varför jag inte blogga igår

Ni kanske undrar varför jag, Tove inte bloggade igår?
Jo jag var sjuk igår och är det idag också. Så jag tittade typ bara på tv och orkade inte blogga och spela så mkt. Men idag mår jag lite bättre så jag orkade iaf ta fram datarn och blogga och spela lite. 
 
Imorse så gjorde jag alla dagliga och så skulle jag köra några lopp. Då laggar min data sönder (som den brukar) och jag diskas. Sen skulle jag logga in igen men då går det inte :(  Blöö så jag fick titta på tv lite till xD
 
                                          
Då va klockan typ bara 10.16 elle nått. Jag brukar kunna va inne till iaf 11. När dom stängde ner så tidigt så tänkte jag att det skulle bli hästfunktionen men nä.. :(
 
Jaja bara att vänta tills de öppnar. Sålänge spelar jag Howrse :D Hiihi hörs sen.
Pöööss Tove





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback