Starstablest

Dagens Uppdrag!

Hej igen!
 
Var lite snabb och gjorde uppdragen redan såhär på morgonen. Att jag hjälpte James gjorde att jag blev populär med Fort Pinta, hurra!
Här står vi och gör oss redo för att hjälpa James, det är en stor insats!
James såg lite förrvirad och närmast rädd ut där på bordet. Han sov visst bättre på mage så jag hjälpte honom att vända sig.
Sedan såg vi vad han drömde, jag hade aldrig sett denna kvinna förut och frågade Alex vem hon var. Hennes namn var Katja, hon hade fört bort James för ett tag sedan men Alex hade räddat honom. Hon kan vara den fjärde mörkerryttaren....scarry...
Hur som helst, vi var ju tvugna att hjälpa James och dessutom behövde vi nog komma på bättre tankar även om jag tror att Alex kommer fundera på detta nu. Vi gjorde så att James fick hicka, sedan tog jag ett lakan och skulle skrämma James lite så att han glömde mardrömmen. Och det gjorde han, tillsammans med lite andra grejer...hehe. Men men!
 
Dagens uppdrag var roliga och fartfyllda. Så stor tummen upp!

Kram!
 





Saga Sunstar
03 March, kl. 10:09 | Blogg; http://sagaochknight.blogg.se

Grattis! Det här med att du blev poppis i Fp alltså x)

Svar: Haha, tack ♥
Tove & Sophia

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback