Starstablest

DUMMA HÄST

ÅH FY F*N VAD 'ARG JAG ÄR.. HATAR GC NU..
 
Okej ni fattar säkert ingenting nu men då ska jag berätta. 
När jag skulle tävla i GC så kommer jag i championat grupp 1 och är jätte taggad. Ligger hyffsat bra i starten sen när jag ska svänga upp mot vargarna så kommer detta upp:
Och jag ba: F****N blev as sur och liksom skrev: vad gjorde jag för fel?
Jo då har jag tydligen missat en kontroll.. bla bla bla..
Men jag fortsätter och rider efter alla andra utan att tävla.
(Måste sett as kul ut när jag sprang där utan och tävla hah xD)
 
Men sen när jag kom fram till målet så blev jag så besviken på både mig och Love. För jag svängde för mycket och Love hängde inte med.. xc
 
Så jag bytte kläder och lämnade Love i paddocken.
Nu när det inte blev som det skulle så ska jag köra slut på Love genom att köra så många lopp jag orkar. Jag skiter i vad Love orkar.. Han är så dum endå.. :(
Chao nu ska jag köra slut på min häst, hörs kanske sen.. /Tove





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback