Starstablest

TOVE ÄR KÄR

Japp ni läste rätt. JAG ÄR KÄR. <3
Fast inte i en människa xD
 
I EN HÄST.
 
FRISERN *.* SÅ GRYYYYMT FIIIIIN! 
 
ÄR INLOVE.
 
Amen titta bara på denna skönheten asså!!! :'D Så snygg så att jag dör.
 
 
 
 
Vilken skönhet!
 
DE KOMMER NÄSTA VECKA!
 
OMG KOMMER AVLIDA BARA FÖR JAG INTE KOMMER HA RÅD.. WÄÄH ;____;
 
Titta vad det stod på nyheterna som kom (konstigt nog) idag. :D
 
Friserhästar på väg!
 
Hejsan allihopa!
Vi är stolta att kunna presentera vår senaste medlem i Jorviks hästfamilj, Frieserhästen!
Denna majestätiska skönheten kommer till Jorvik nästa vecka!
Denna majestätiska skönheten kommer till Jorvik nästa vecka!

Frieserhästar:
- Tre vackra Frieserhästar kommer anlända till Jorvik nästa vecka! Frieserhästarna kommer vara större än de vanliga hästarna på Jorvik och de kommer i tre olika svarta nyanser. Vi hoppas att du kommer gilla dessa vackra hästar lika mycket som vi gör!
 
Vilken skönhet!
Vilken skönhet!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 

Asså omg kommer va död innan de kommer på Onsdag (troligtvis eftersom det är uppdatering då)
Men nu ska jag försöka leva annars vet jag några som kommer hata mig.. ;)
Heheheh 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback