Starstablest

Skolavslutning

Hej, idag har jag min skolavslutning. Jag går ut 6:an och ska alltså splittras ifrån mig klass, vilket jag tycker är det värsta. Jag har gått med halva klassen typ i 7 år (sen lekis till sexan) och jag vill inte splittras. :(
Jag kommer försöka inte gråta men det kommer bli svårt. Börjar nån gråta gör jag med det.. u know ;)
 
Men efter det så ska vi ha student fest hemma hos mig för min bror tar studenten. Så jag kommer inte kunna blogga imorgon pga det. :c
Men jag hoppas ni får ett bra sommarlov för det ska jag ha! :D
 
 
Tack Sophia för de fina orden. De hjälpte mig att komma vidare. Love u!
NU tar vi nya tag. Hänger ni med?
 
Vi hörs senare i helgen! 
 
Kramisar på er! 
 
Gammal bild men ändå. Fina vi är, Sophia <3
 
 
 
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback