Starstablest

SERIÖST INLÄGG: MINNEN

Ja nu till ett mer seriöst inlägg. 
Idag så skulle jag levla Silver åt Gill. När jag typ var klar märkte jag att hon typ hade as många uppdrag
 
 
OCH
 
damdamdamdaaaaa
 
DRUIDTRÄNINGS ÖVNINGAR!!!
 
 
Jag bah; de måste jag göra!! :o 
 
Var så sjuuuukt längesen jag gjorde dom, har saknat de såå mycket.
Man hade, lika så som nu med trädgården hos B & A, uppgifter varje dag att göra för att komma vidare med uppdragen. DET saknar jag!
 
Hinderkarusellen... MY LOVELY BANA så sjukt rolig asså :D
 
 
 
Sist jag körde det (tror jag) va när det va snö. (!!) Lägg också märke till min opassande och fula outfit.. xD
En bild från när jag körde den för läääängesen (den här under då alltså)
 
 
Men tillbaka till idag xD
 
 Precisions ridning då..
Inte min starka sida precis. Gillar mer att rida fort i skogen och hoppa.
Men gjorde mitt bästa. (Körde om minst 40 gånger för jag red utanför..)
 


 
 
 
 
Fjärilar är inte heller så kul, särskillt inte på bilder. DÖÖ tråkiga bilder ju.
 
Men jag har saknat den mentala träningen. Det va, konstiga, knäppa, dumma, roliga och lite smått miffade frågor. :D
 
Nu:
 
Innan:
 
 
 
 
Ja det va riktigt kul! xD
Bra att dom inte tar så seriösa frågor för det finns ju vissa som inte vet så mycket.. xD (TYP JAG, nejmen)

En annas sak, kommer upp en film här lite senare!
Så håll koll. ;)
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback