Starstablest

rea, stor o liten

Jag och Brit försökte sälja vår hästar, det gick sådär eheh.
Det va rea, Brits frieser, Prince och en frieser på SG. 
Allt detta, 3 hästar för 990 sc. Billigt va?! 
 
Det kom 2 stycken men de ba 'herregud' så dom iggade vi. Sen kom ingen mer. 
 
Men innan rean börja så stod vi på samma ställe och fick till en lite knasig bild.
Mitt huvud är i Brits hals typ ehehe o.o
Jag ser ut som en liten mystisk tomte, en tjock sådan eheh.
 
 
 
Och varför bildens bakrund ser ut som den gör är för att jag har grafiken på det lägsta för att det inte ska lagga så mycket, då får jag error och det är inte kul. :D
 
 





Britney Moonwood
06 June, kl. 14:50 | Blogg; http://jorvikstables.blogg.se

HIHIHIHIHIHIHIHIHI

Svar: säg inte så.
Tove & Sophia

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback