Starstablest

Mitt första mc guld :'D

Innan starten så trallade jag runt med fina Prince som tyckte han såg töntig ut med sin blomma vid tränset :D
 
Shit jag vann just mitt första championat ever. Konstigt nog är jag endå hyffsat snabb om jag får säga det själv. Det ända är att jag är otroligt (!!) bra på att faila. Heheheh men idag så faila jag inte nån gång vilket ledde till ett guld. :D
 
Men fick sån bra känsla hela loppet från start till mål!!
 
Mitt hjärta började banka så otroligt fort och hårt (o.o) när jag fortfarande ledde vid Pole Bendingen o.o
 
Jag red på fort som f'n på sista raksträckan och in i mål och skrek (bokstavligen). 
 
 
 
 
 
 
 
Stolt kramade jag om Lille Prinsen som vart duktig två dagar i rad. 
Idag ett guld och i går ett brons. Herregud så stolt jag är Prinsen. c:
 
 
Jag älskar dig så jäkla mycket. <3
 
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback