Starstablest

min ponnyskrutt

Gud vad längesen det var jag tog nya färska bilder på mig och Love. Ni ska få se några 'nya' bilder på mig och Love. De är inte direkt nya precis haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna bilden (nedan) gillar jag väldigt mycket!
 
 
 
 
Nu kommer lite nyare bilder.
 
 
 
 
Detta (nedan) är en av mina favorit bilder på mig och Love. Den är speciell på ett sätt som jag inte kan förklara. Det är väl inte en av de 'bästa' bilderna enligt skärpan och så, men den är bara så speciell!
 
Avslutar med denna typ nyaste bild hahah. Innan vi skulle ha långsamhet tävling i klubben. 
Då var dessa kläderna de långsamaste jag hade typ. :( Otroligt fult haha.
 
 
Mycket bilder men en bild säger mer än tusen ord, right?
 
OBS:  Håll koll på bloggen för imorgon kommer ett inlägg där jag är otroligt ärlig.
Varning för långt inlägg. 
(för mig är det långt ehe.)
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback