Starstablest

långsamhets tävling med CT

Idag hade vi i klubben, CT en långsamhets tävling.
Vi började med att byta till långsamma kläder.
Såhär blev min outfit eheheh.
 
 
Typ +1 på skötsel vilket va bra, hur jag såg ut var inte lika najjs erhm.
 
 
Sen samlades vi i SGB där Ruth gick igenom vad som skulle ske.
Så fina var vi alla host host.
 
 
Vi började på Marleys bondgård och körde marleys hoppbana.
Jag och Gill möttes. Efter 4 minuter lite drygt så fick jag error (!!!) 
Då blev jag diskad så då var den ronden körd.
 
Sen drog vi till galoppbanan. Då körde vi alla samtidigt. Först med häst men fick inga bilder då. 
 
Men sen körde vi utan häst, den som va snabbast då.
Men korkade jag och Jamie fattade inte det så vi gick så lååångsamt och undrade varför de andra for iväg det snabbaste de kunde eheh.
 
Men sen körde vi lite till. KUL VA DET :D
 
 
 
 
 
 
Haha det var jätte skoj och tur att alla såg så korkade ut! :D (inte lika skämit då)
Kom faktiskt fram nån vid Marleys och sa: vad gulliga ni är. 
Man tackar!
 
 
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback