Starstablest

jag är så himla glad!!!

JA idag den 16 Juni har jag fått min första (!!!) rosett i ett championat. Otroligt men sant.
Jag har aldrig vart bra på championat för jag har jätte dåligt självförtroende. Jag menar det, det är SÄMST.
 
Så innan championat tänker jag typ: hmm undra vart jag kommer faila idag eller hoppas det går bra, fast jag failar ju alltid där och sen ofta där...
 
Men idag så skajpade jag med Gill och vi stack till GC och stod och snacka. Sen så blev vi i samma grupp! Vilket är kul för Gill skrev i grupp: JAG SKA VINNA ÖVER DIG.
Då skrev jag: NEJ JAG SKA SLÅ DIG JU.
 
Och vet ni vad som hände? Jag tänkte positivt. Det gör jag aldrig inför championat. Jag VET att jag alltid failar och kommer på en dålig placering. Men nu tänkte jag: Nä nu j*vlar ska jag ha en rosett.
 
Jag började bra men tog det liite för försiktigt i början ända tills bron. Då körde jag allt vad jag hade. 
KÖRDE FAN RÖVEN AV MIG!
 
Jag hörde Gill i skajp: Jag ligger ju 6:a jag är sämst. Då blev jag ännu mer taggad på att få rosett.
 
Jag kom till lång bryggan och låg trea och vid slutet av bryggan sa jag högt: HOPPAS JAG INTE FAILAR FÖR DET GÖR JAG ALLTID NÄR JAG LIGGER BRA TILL.
 
Jag failade INTE och kom i mål överlycklig och helt exalterad och STOLT!! c8
 
Sen sa Gill: Är du glad för du kommit trea? 
Jag bah: Ehh jaa, jag har liksom inte fått någon rosett nån gång, daaah.
 
Jag hade klarat det, eller tillsammans med Prince. Vi klarade det tillsammans! 
SÅ STOLT ÖVER DIG PRINCE, JAG ÄLSKAR DIG!
 
Häääääär kommer lite bilder ifrån mitt livs bästa championat. c8
 
 
 
 
 
 
Idag sprang du hem ett brons min lille Prins. Jag älskar dig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback