Starstablest

bilder ifrån eventet

Idag hade vi event då i klubben. Tänker inte skriva en hel berättelse precis men hahah.
Det blev lite krångel i början för det va nått med serven så jag + många andra kom inte in men när vi kom in så hade dom andra börjat med att man springer runt en fontän och ska varva den andra. Jag sög hahah.
 
Sen när alla kommit började vi med hav, skepp och land. I vilken ordning man nu säger det eeh.
Tog ett tag innan vi hade bestämt alla platser haha, vi sprang runt och leta efter bra platser.
 
 
 
 
Smexiga
 
 
Sen körde vi det, men så skulle jag gör en grej IRL så missa när dom körde ett två tre OST. Vi hade en liten diskussion om vad det heter. Det va olika i Stockholm, Umeå och Småland haha. 
Ett två tre ost i umeå. Ett två tre gröna röda lyktan i stockholm. Och småland kommer jag inte ihåg haha ;__;
 
Sen skulle vi lära känna varandra. Vår ring krymte för varje person som gick in i ringen ahahah.
 
 
Seeeen hade vi baklänges tävling. Jag kom typ 3:a eller 4:a. 
Klump :D
 
 
 
 
 
 
Sen försvann jätte många bara poff :O Så vi var 5 kvar. Då hade vi dansstopp.
 
 
Sen körde vi en lek, man skulle hitta en vit häst och få den att följa med en till Ruth. Sen skulle den som följde med säga att jag hittat henne. Det va lite ensamt för typ alla newbies har vita hästar men alla sprang ifrån oss.
Utan att säga ett pip.. :(
 
 
Jättekul som vanligt! :D 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback