Starstablest

vilket smile

Det kan inte vara bara jag som tänkt på att när man står i den nya affären och provar kläder så har man ett riktigt jäkla peddo smile!! Haha titta bara på mig här nu: Typ tjenare, vad händer? ;))
 
 
 
 
HAHAHA KAN INTE HÅLLA MIG FÖR SKRATT :') 
 
Lite andra bilder :D
 
 
 
 
 
Jag köpte inget idag för allt var rent ut sagt, SÅ JÄVLA DYRT. Wää ;___; 
Dog för den svarta baseball tröjan dödade mig för den va så snygg och passade min outfit på bilden innan ;___;
 
Seeen så blev jag as arg igen. För jag trodde den dära ' Reed Kessler' va en dryssyr tränare. Men nope. 
 
Jätte bra uppdatering men jag hatar att allt va dyrt och blev besviken för har längtat ända sen jag började spela att det skulle komma en dressyr tränare ;___;
 
Sen är det jätte bra att de fixat så man inte kan lagga i race!!
Men gillar inte att de har nollställt alla race. Hatar det för man har inte samma mål att slå sitt rekord och så är jag för lat för att försöka slå rekord igen hihi.
 
Aja kort och gott. Hyffsad uppdatering. :D Den var mer bra men vissa grejer är tummen ner tycker jag.
 
 
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback