Starstablest

upptagen irl ;__;

Srry för jag inte bloggat men har vart upptagen hela denna veckan. Har hyrt häst så har vart i stallet hela dagarna typ.
 

 
Meen nu till denna vecka. Denna veckan kommer det nog inte komma så mycket inlägg heller.. ;__; Ska upp till Stockholm och gå på Rihannas konsert där! :D Ska blir jätte kul, och ja jag avudar Rihanna. ;) Men jag kommer hem på fredag.
Men iaf om det inte kommer inlägg är det för jag är i Stockholm och roar mig hihi. Bor ju så långt ifrån Stockholm så då brukar vi vara där lite längre när vi väl är där!
 
Men ska försöka blogga lite på kvällarna eller när jag har tid. :D
 
4 knasiga bilder ifrån idag eh.
 
 
 
 
 
Det finns en person jag vill tacka för att ha hittat alla stjärnor. Ruth, tack vare din smidiga kullåknings teknik hittade du denna stjärna. TACK. Jag har nu alla stjärnor och hoppas du är stolt för din ultimata smdighet och bra syn. ;__;
 
 

 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback