Starstablest

om dagens uppdatering

Okej lite om vad jag tyckte om uppdateringen.
Jag tyckte att dagens uppdatering va liten och trist. Paint hästarna föll inte mig i smaken direkt. Jag har min Loveflower som är skäck <3
Jag tyckte att det kunde kommt något mer. MEN, ett stort plus är att de fixat så att man ser i vänchatten om någon skrivit. Då är det en grön liten symbol vid kanten av namnet. 
 
Men tyckte att paint hästarna såg så konstiga ut på något sätt. Kan inte förklara hur. Jag är sämst på att förklara hihi.
 
Den jag tycker ser okej ut är denna. (Om jag nu måste välja ;__;) Den är faktiskt ganska gullig!
 
 
 
Men jag skulle inte köpa den, SLÖSERI. Hihi.
 
 
 





Josefine MoonFall
07 July, kl. 21:01 | Blogg; http://myjorviklife.bloggo.nu

Ögonen är onaturligt stora o.o

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback