Starstablest

Klubb, äga, va klubblös.

Okej ska ta upp en grej här nu. 
 
Det är så att jag har faktiskt aldrig ägt en klubb. Inte seriöst i alla fall. 
Jag har säkert nån gång när jag precis blivit sr skapat en men sen upplöst haha.
 
Men jag har vart klubbledare i ett x antal klubbar. Men inte liksom ägt den.
Det är något jag skulle vilja prova. Men jag är rädd för att jag inte kommer ha tid för det och jag kan va ganska blyg ibland. Men jag är inte alltid sån. Men ibland känner jag att liksom.. nej jag vet inte. Men jag skulle aldrig kunna tänka mig att jag skulle va klubbägare. Känns inte så just nu i alla fall. Men skulle vilja testa.
 
Men jag trivs ju så bra som medlem men även klubblös.
Jag skulle aldrig klara av att va med i en klubb som har event varje dag nästan. Inte hinna med skolan och IRL. 
Jag har vart med i många klubbar som haft det så, men inte under en längre tid. Det är ju kul att en klubb är så aktiv och så men jag trivs inte i en sån klubb, eller jag känner ju inte mig helt vilse men jag får en stor press och blir stressad. Det är något jag inte gillar. 
 
Jag har ofta väldigt stor press på mig själv både på sso och irl. Det är något jag hatar med mig själv. För när det inte går som jag tänkt, då blir jag så besviken och ledsen på mig själv och allt blir bara kaos. 
 
Jag trivs också väldigt bra som klubblös men det kan kännas lite ensamt ibland. Man har inte någon klubbchatt att skriva i och inte klubben att va med. Det är liksom alltid nån att prata med.
 
Nu har jag sagt att klubbar som har event nästan varje dag är väldigt aktiva. Det betyder ju inte att klubbar som har event 2-3 dagar i veckan inte är aktiva. För det beror ju mestadels på medlemmarna. Är dom inne mycket och är sociala och liksom visar intresse för klubben så blir den ju automatiskt aktiv. 
Hur många event klubben har beror ju inte på hur aktiv den är. Det är ju för att klubben ska ha kul tillsammans och det är ju därför jag vill va med i en klubb. För att ha kul och få nya vänner! 
 
Men detta är bara mina åsikter om klubbar. Jag älskar att va med i klubbar men det beror ofta mycket på mig själv för jag är lite speciell. Innan litade jag lätt på folk men det har jag slutat med nu. Hur man är på sso beror ju mycket hur man är som person IRL. Jag har svårt för att lita på person för jag är trött på att bli lämnad ensam kvar och få skit på sig. Jag är extremt noga med vilka jag litar på och det är få, väldigt få personer jag litar på. Men dom jag litar på betyder guld för mig. <3 
 
 
 
Nu spårade det ut lite i slutet men ville få ur mig detta för jag är väldigt tankspridd och skriver gärna ut mina tankar. Det gjorde jag nu men har mycket kvar i skallen. 
 
Har svårt för att sluta detta inlägg men detta är bara vad jag tycker.
Kram va snälla. Ord skadar mer än vad vissa tror.
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback