Starstablest

Jag tränar för fullt

Jag tränar för fullt inför vm i kullåkning. Det går inte så jätte bra men med lite tips ifrån mästaren, nighty, så ska jag nog bli bättre!! Lite bilder ifrån när jag tränat vid olika tillfällen.
 
 
 
 
 
 
 
Sen till det svåraste enligt mig. Komma upp till probacken 2. Sen så händer det som bara händer mig..
Jag trillar ner och måste börja om med mitt glidande och försök att komma upp....
Fast jag försökte flyga dit men det gick inte bra..
 
 
 
Men efter några mord försök och att jag gjorde mig av med Prince's snigels glid så gick det bättre och nu, idag, kan jag komma upp på första försöket. ;))
 
 
 
Vad glor du på? 
 
Sen hände det omöljiga enligt mig, jag överlevde att trilla ner ifrån åskådar platsen eh.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback