Starstablest

Hejsan!!

 
Hejsan bloggen! Lite live update ifrån Stockholm nu då. I måndags var jag ju på Rihannas konsert! Shit fattar fortfarande inte det.. Diggar henne håårt!! Så cool är hon och hennes röst, finner inga ord bara ryser i hela kroppen. Shit. 
Konserten var grym! Hon gjorde minst 7 klädbyten eh ja, jag räknade. När hon kom in, hela globen typ lyfte haha. Är jätte hes nu hehe.
Njut av mina fina iPhone bilder ehe.

 
 
 
Men nu till en annan sak. Igår så hann jag bara logga in och va med på eventet med klubben och skötte mina hästar. Är ju i Stockholm och då måste man ju passa på att shoppa hehehe.
 
Men idag då? Jo vi var på nått ABBA museum och nu är vi i stan. Ikväll ska vi åka till Linköping och i bilen ska jag passa på att logga in på sso och sköta mina hästar och så. :D Ska även kolla in dom nya hästarna och kläderna. 
 
Hoppas ni överlevt min usla uppdatering.
Men vill inte ha några måste om att logga in på sso. Vill ju leva IRL och nu är jag ju i Stockholm och då vill jag inte heller sitta inne vid datorn.
Kram på er.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback