Starstablest

gissa vad, huvuden uhm.

När jag och Abbie, från klubben stod och snackade så helt plötsligt sa Abbie 'din hästs huvud ser konstigt ut underfrån, det ser ut som om han har glasögen med en liten  ful mun.
Då var jag tvungen att kolla hur det såg ut. Typiskt mig som måste kolla. 
 
Uhm hon tyckte att Love's näsborrar såg ut som glasögon. HUR FICK DU IHOP DET?
 
Skulle sen såklart kolla hur abbies hästs huvud så ut. Hihi. 
GISSA VAD DETTA ÄR:
(OBS! Om du inte ser vad det är så är det okej, jag såg inte vad det va själv först.)
 
                                            
 
 
Uhm ja, sry för liten bild men jaja.
Den bilden till vänster (den roligaste) där ser det ut som en lama blandat med en åsna typ, + en fin midsommarkrans. 
Det är viktigt att tillägga. Ska det va 3 l eller 2?! Tilllägga eller tillägga? Bud på 2an. Googlade på det. Det va 2 l. 
 
Ok tillbaka till ämnet.
 
Abbie visste inte att hennes häst hade tänder. Uhm det visste till och med jag.. DÅ är det illa lilla abbie.
 
Aja nu ska jag spela tfm eller nått. Hörs väl snart hoppas jag. 
Chao!
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback