Starstablest

film och allmänt prat

Hej, jag har verkligen inte haft NÅN lust att blogga. Men iaf hej ni som läser.
Vill varna er om en grej. Jag är sjukt irriterad och förbannad över en grej som ni får veta längre ner.. Men du. Bläddra inte ner och kolla! Läs här först och kolla på filmen. 

Idag filmade jag mc och det gick åt pipsvängen. :)) 
Ni ska få se jag lovar.. 
 
 
Okej så gick det för mg idag på mc. No comments. 
 
NYTT ÄMNE! Eller inte riktigt men endå..
 
Jo angående detta med 'lagg'.
Det har diskuterats mycket om just lagg. Det va ett tag sen och nu trodde jag det lugnat sig kring lagg. Men nej så fel hade jag. 
 
Det va en tjej (nämner inte namn) som va i samma grupp som mig på mc.
När hon kom i mål skrek hon något liknanade detta:
'DET ÄR NÅGON I DENNA GRUPPEN SOM ANVÄNDER LAGG MOGET -.-'
'SLUTA DET ÄR SÅ OMOGET -.-'
 
Så skrev hon. Ja kan hålla med till viss del. Men jag blir så förbannad när man (fortfarande) anklagar varandra att använt lagg. Vissa har en dator som laggar av sig själv och kan inte göra något åt det. Okej men några tips då:
- Stäng ner alla program på datorn förutom sso.
- Sänk grafiken.
 
Okej, då ska jag säga vad jag tycker om att anklaga andra att använt lagg. 
 
Ni säger att det är omoget att lagga?
Okej det är inte ok att lagga och det tror jag inte någon tycker är okej.
Men det är MINST lika omoget att anklaga andra för att ha laggat.
Ni vet inte om personen har använt lagg eller om dens dator är 'laggig'. 
Så knip käft och räkna till 10 och sen SLÄPP DET. 
 
Det finns värre saker i livet så haka inte upp er på nån som kanske laggat.
Nu tänker ni nog: Det låter som hon inte bryr sig.
 
Jag bryr mig men jag är inte så omogen att jag anklagar andra eller laggar självmant.
Jag vet inte ens hur man så kallat laggar??
 
Vet inte vart jag vill komma med detta inlägget men jag tycker båda sakerna, lagga och anklaga varandra är SÅ fel. Ni vet inget om personen som ni anklagat om den har laggat eller liknande.
Då kan man lika gärna knipa igen. 
 
Ska du säga något? Säg någonting vettigt PUNKT.
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback