Starstablest

dagens outfit, påsk :D

DAGENS OUTFIT: PÅSK
Var väldigt påskig idag. Gult är snyggt om man matchar med svart men inte såhär haha.
Jag gömde mig för jag skämdes så mycket haha.
 
 
 
 
 
 
 
Sen skulle jag till ML för att köpa den gul vita mössan.
 
 
 
 
 
 
 
Om nu av någon anledning skulle vilja se ut såhär så;
 
Mössa: Moorland
T-shirt: Påskuppdrag
Handskar: Discohandskar i Fort Pinta (hah mobba inte)
Byxor: Silvergladebyn
Ridstövlar: Öm, Silvergladebyn/ Figge.?
 
Träns: Påskuppdrag
Sadel: Påskuppdrag
Schabrak: Påskuppdrag
 
Hjälmen jag hade i början va bara tillfällig för jag inte skulle se helt konstig ut för hade inget annat påskigt att ha på huvudet haha. Men den är iaf från Figge. ;)
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback