Starstablest

Clown Town's slut/död/bortgång kalla det vad du vill

Igår natt så upplöstes ct.. Fick från ruth på kik: tove är du vaken? isåfall gå in på sso, viktigt!
Kände det på mig och sen läste jag brevet ifrån ruth. Förstår verkligen varför ruth upplöste.
Sen så skulle vi samlas på åke för att ta farväl och åh.. herregud. Kommer massa bilder ifrån igår.. :(
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
R.I.P Clown Town. Vila i frid. Vi alla clowner älskade dig. <3
Kommer sakna allt och alla som kretsar till ct.
 
Dock är jag vän med de flesta ur ct så kommer hålla kontakten med dom!!
 
Det inlägget är det sista jag skriver på ett tag. Jag bloggar när jag har något vettigt att blogga om. Nu kommer jag tralla runt. Eftersom jag va med klubben på dagarna vet jag inte vad jag ska blogga om nu. Bloggar när jag känner för det.
 
Jag hoppas vi hörs så snart som möjlig men inte dom närmaste dagarna..
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback