Starstablest

återträff!!! :D

JAG ÄR SÅ GLAD! NI FATTAR INTE!!! IDAG HAR JAG TYP HELT SPONTANT SPRUNGIT PÅ NÄSTAN ALLA I CT! VI HADE EN ÅTERTRÄFF ELLER INTE EN PLANERAD! Nu ska jag sluta med caps.
 
Jo igår natt tror jag det va, då så kom Jamie från ingenstans. Jag bara stod i Steves paddock och så kom hon. FATTA. Hihi trodde inte jag skulle hitta henne. :'D
 
Sen idag sprang Emma förbi!! Även detta Steves paddock. Steves är allt bra det!
Jag och Emma sprang runt och försökte komma upp på massa saker i sgb haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men i alla fall. Typ alla från ct träffades utan att vi bestämt något. Det kom bara fler och fler. :D
 
 
 
 
 
 
 
 
HAHAHAHAHA
 
När jag rensade bilder... haha fina namn också!
 
 
Jag älskar er alla i ct!! Känns mycket bättre nu när alla träffats på 'nytt' om man säger så. Men alla är precis som innan. Tur det! :D
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback