Starstablest

mindre aktiv

Hej, som nog de vet flesta börjar skolan denna veckan. Jag börjar imorgon uh. ;__;
Men i vilket fall så ska jag kommer jag att bli mindre aktiv för skolan ska gå i första hand, börjar 7:an och det blir mer läxor och plugg så det går såklart före sso och bloggen. Sen är jag i stallet 2 gånger i veckan så bloggen blir lite lidande ifrån min sida. Men när jag har tid ska jag blogga som bara den! :D
 
Nu kommer det lite negativt här, läs inte om du inte gillar depp eller så.
Usch jag hatar skolan, avskyr verkligen den. Och så ska jag börja på en ny skola och det är ännu mer blä. Är så jäädra blyg och ny skola och klass är inget jag gillar.. :$
Men men finns inget annat än att dra sig upp ur sängen och pallra sig iväg till skolan... :$
 
Kommer börja vid 8 och slutar 15, men min skola är nära mig så är hemma på 15 min. ;)
 
Jag som somnat 4 och vaknat 12 ska nu gå upp vid halv 7.. Usch fyfan rent ut sakt. 
 
Kunde det inte vart lov 2 gånger per år och 6 månader på varje lov? Fattde ni den?? :D
SVAR: Lov 2 gånger per år och 6 månader på varje lov = 12 månader = 1 år = lov året om = YÄÄÄÄÄÄ
 
Hade vart så fett najs!!
 
Jaja nu ska jag sluta skriva och städa min kanins bur.. wie. 
 
EDIT: Jag ska skriva nått/några tidsinställda nu tills dagarna som kommer. Om jag har mer än en idé. Just nu är det bara bilder hmmm..... jaja nu sätter jag igång!!
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback