Starstablest

Hejsan hoppsan!

Hej, känns som jag övergivit sso dessa dagar som gått ahah. Har börjat spela pokémon för Ruttan ville att jag skulle spela med henne så nu är jag helt fast och är typ inne där mer än sso ehehe. Det är jätte kul och man blir lika beroende som sso. Kanske inte det bästa innan skolan men eh vem bryr sig.
 
Blir så depp nu när jag börjar skolan på Tisdag. ;_; Vill inte byta skola och klass.. Läskiiigt.. :$$ 
Hatar även skolidrott eh för ja.. Gillar inte det bara.. :$ Nu bytte jag ämne.. jaja byter igen.
 
Men iaf är fast vid pokémon och har börjat fatta mer nu när ruttan hjälper mig hihi. :D
 
Jag heter fiskbulle där. :D eh mobba inte nament men det passade just då. 
 
Har tagit bilder som jag kan visa. OBS! Detta va första kvällen så då fattade jag inte mycket och var allmänt trött också. :$
 
Träffade Einstyn. Fett cool.
 
Sen drog han och då va jag och rutty forever alone... (vi stalkade han)
 
Skulle möta någon boss och eh vi trodde att jag va ganska körd.. Jag är den söta sköldpaddan. :D
 
Skulle hitta nånstans också...  Så stor värld ju ;_;
 
JAG KLARADE BOSSEN FAST VI BÅDA TRODDE JAG VA KÖRD.
 
Vi gick igenom nån j'vla grotta och jag fick slåss hela tiden och sen när vi såg utgången:
 
En allmänt ful gubbe.
 
Ska inte blogga mer om detta för det är ju en sso blogg.. :$ Sry...
 
OBS!! Imon kommer en video upp här. En jag jobbat med varje (eh) natt. Hoppas ni uppskattar det lite åtminstone..
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback