Starstablest

hej hej hemskt mycket hej

HEJ, skolan tar dö på mig. Bra inledning va?! Men ja det är totally sant. SKOLAN DÖDAR MIG.
 
Sorry men tiden finns inte.... Jag har kunnat logga in kl halv nio onsdag och torsdag och då har jag gjort uppdrag och levlat och stängt igen sprickor. Det är det enda jag hunnit på sso. Och levla tar lång tid och sen uppdragen och shiet vilka uppdrag.:O LOVE THEM. Men jag hatar sprickorna stjärnorna går ju inte att se buhuu. ;_; 
Jag fick t.o.m göra grillens uppdrag även fast jag var tvungen att levla så då fick hon levla åt mig. (:D)
(hon var så dålig så pro'et fick göra dom d.v.s JAG)
 
Men jag vet inte varför jag skriver detta men skönt att skriva klockan halv 1 och sen kanske inte pubba. Men jag ska nog pubba det. Ja det ska jag.
 
Hmmm ett bra slut på detta då?
 
JAG HAR HELG IGEN OCH SKA RENSA BILDER HELA NATTEN LÅNG TJOHO. 
IMON KOMMER FÖRHOPPNINGSVIS BILDBOMB FRÅN UPPDRAGEN.
 
Ni får ingen bild för jag måste på toa nu. sen ska jag rensa bilder och om jag är vaken efter det ska jag glo på film ha en bra natt människor och omänniskor.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback