Starstablest

följer abbies råd

Japp tur att man har vänner som kan mer än en själv. Följer abbies råd och hoppas det hjälper eh.
 
 
Och ja, jag är genom förkyld och har ingen röst, eller jo lite men man hör inte vad jag säger (fråga gill). Jag har även feber och har hela helgen legat och tyckt synd om mig själv. + dödande huvudvärk på de. 
 
Kommer antagligen inte gå till skolan imorgon. (:D) Dock missar jag första hemkunskapen :( Men jag är sjuk, FATTA JAG ÄR SJUK!!! Försår ni hur längesen ja var sjuk??? Typ senaste gången va innan min födelsedag såå typ 6 månader sen. Eller jag har ju vart lite sjuk men inte såhär sjuk. Jaja nu ska jag inte dryga här mer. 
Hörs imorgon om jag inte går till skolan vilket nog inte kommer hända. :D
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback