Starstablest

dödande coola uppdrag och bilder

När jag loggade in så va klockan runt halv nio. Ljuset va helt underbart vackert men endå så man fick huvudberättelse spänning nästan. :D Älskar när det inte är samma ljus och jag gillar verkligen himlen på natten.
 
    
 
 
 
 
 
 
Sen kom jag typ till paradiset. Alltså ÅH vad jag älskar hemliga stenringen nu när man kan va på den klippan där. LJUSET OCH BILDERNA MAN FÅR DÄR, GOD DAMIT JAG DÖR SÅ FJNFRNVF FINA. ;__;
 
 
 
 
 
*avlider* 
 
*levande*
 
SÅ, sen skulle jag stänga massa sprickor. För jag stack ju till stenringen för att lära mig vad det nu hette nått med åska iaf. En ny fraktion fick vi också där vi ska bygga rykte. 
 
 
 
 
 
Det va ju mycket svårare sen i sgb än när jag tränade hahah. :( Jag gav nästan upp efter 17 gånger. :)
Sen skulle jag ju såklart göra gills sånna uppdrag för hon va dåligare än mig. Men då gjorde vi en deal, hon skulle levla åt mig så gjorde jag hennes uppdrag. Dock fick jag error mitt i alla sprick stängningar så jag fick börja om KUL. :))
 
Det va fett coola uppdrag och jag fick ur grymma bilder. Skulle tagit mer men hade inte all tid i världen. :(
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback