Starstablest

dagen

Idag har jag gjort ganska mycket, eller nu på kvällen. 
Har tagit massor av bilder som ni ska få se!
 
Först så skulle jag och josefine leta berg eh. Men medans hon letade hoppade jag upp på ett tak.
Btw vad tycke ni om min nya outfit? Själv älskar jag den! Passar Davve jätte bra.
 
 
Nu kommer bilder ifrån när vi va i bergen och så!
Självklart så åkte jag ner till helvetes klippan.....
 
 
 
 
 
Egopics av davve himself.
 
 
 
Fin utsikt.
 
Ett titut hål...
 
 
Fick sedan error och vaknade i ml eh.
 
 
Sen orkade inte jag rida dit igen så stack till steves och där fastande jag såklart, men en snäll tjej kom och höll mig sällskap. :D
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja det va lite av min början på kväll. Kommer en annan rolig sak i ett annat inlägg. :D Ska bara beskära alla bilder och skriva inlägget. 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback