Starstablest

censur censur jag älskar dig

Censuren är min största kärlek och hjälper mig i vått och torrt. Eller? EH NEJ.
 
 
Hon gissade inte överhuvud taget och jag fick säga det fast jag knapp kom ihåg vad jag skrev hihihi.
Jo såhär skrev jag om jag tänker tillbaka riktigt långt..
varför-har-jag-så-himla-dåligt-tålamod?
Ja jag kom på vad jag skrev genom att räkna hur många sånna: # det var, DÅ KOM JAG PÅ DET.
 
40 st var det. Och min mening bestod utav 40 bokstäver. Jesus vad övernaturligt smart jag lät där!!! *STOLT*
Okej, igentligen räknade jag varenda bokstav minst 7 gånger för att vara säker och # ska vi inte bara tala om... 
Jo det ska vi, jag zoomade in och räknade minst 12 gånger eh. Såå så övernatturligt smart är jag endå inte. :(
 
Hoppas ni lärde er något nytt och........ HA EN BRA DAG PRECIS SOM JAG SKA HA I SKOLAN SOM JAG ÄR I JUST NU OCH SITTER SÄKERT OCH TITTAR PÅ IDROTTEN FÖR JAG INTE KAN VA MED. :D
 
EDIT: Strunt i det där uppe, jag är hemma idag också..
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback