Starstablest

Brossan, den store, lillen, osv PONNY!!

Detta inlägget blev en aaaaning försenat men hade inte tiden igår.. Va hemma halv nio och då levlade jag brossan och skötte hästar sen var det läxa att göra.

Min lilla ponny heter då Big Brother ehehe. Först döpte jag han till Brave Brother men sen bytte jag för jag inte kom på något smeknamn till han... Men nu kallas han allt möjligt, brossan, lillen, biggan, tuffingen, plutten, bajskorven, lillebrossan, den store osv. :D
 
Jag hatar att läsa och att skriva info om hästar och en lång historia om vart dom kommer ifrån så jag gör en snabb info istället. :D
 
Namn: Big Brother
Smeknamn: Den store, Brossan, Plutten, Biggan eh han kallas allt möjligt.
Ras: Jorvikskisk bla bla ponny. Stavas huuuuur???? asså haahhaha. ;__;
Gillar: Att fånga kaniner men han suger på det...
Gillar inte: Loveflower.
 
Kommer bildbomb på han nu.  Alla dissar typ biggan ;__; De kör på skimmel och dom andra hahah. Men smaken är som baken. ;) Jag tycker i alla fall han är uuuuur sööt. :'D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skillnaden på frieser och biggan. stor.
 
Kommer ett till inlägg om brossan snart eftersom detta skulle kommit igår får ni bonus. ;)
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback