Starstablest

Skyprince

Hej, det är jag som är Skyprince. Jag är ett danskt varmblod som är 6 år gammal.
Jag tycker mest om dressyr men terräng är också kul! Hoppning är sådär, men om jag måste så gör jag det.
 
Jag är inte tränad så mycket för jag bodde i Fort Pinta innan Tove köpte mig.
Där red dom bara lugna skogsturer på mig. Så jag är inte nån tävlingsform precis.
Men Tove ska träna mig så att jag blir snabb och duktig! :]
 
Redan idag har Tove börjat och träna mig i både hoppning och terräng!
Det roligaste är ju såklart terräng ;D
 
Tove sa att hon valde mig för jag såg så otroligt fin ut! Men det är jag ju!
Titta bara, mitt utseénde dödar ju typ ;
 
Tove sa även idag när hon hoppade mig lite, gud vad han hoppar bra!
Gör jag verkligen det?
 
 
 
Redan idag blev jag snabbare och smidigare!
 
Detta var Tove´s reaktion när hon kom in i stallet och jag stod där;
 
Nu kommer ni få se mer av mig på bloggen.
Hoppas det va roligt att få läsa om mig!
 
Mul puss från Skyprince! <3
 
EDIT: (ps Tove ska göra en namnskylt där jag & Tove är med på och inte Love.)
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback