Starstablest

Jagad

Det är rena turen att jag skriver detta inlägg nu. Jo alltså, min goda vän Elaine var inne. Frågade om hon kunde komma till mig, jag är ju typ isolerad i fg......och japp, efter en stund kom hon. I Firgrove är de aktiviteter jag har att göra extremt begränsade. Jag fick tristess och kände att jag bara måste ta mig ut ur det himla Firgrove. Jag visste att byns huvudingång var väl bevakat bara för att jag inte skulle kunna ta mig ut men det var min ända chans, så jag tog risken och jag kom ut! :D
 
Meenn....Felicity skickade stallpersonal och allt möjligt efter mig, jag fick trycka på Angel som en galning för att inte bli tagen. Jag fintade bort dom vid några kullar, men det kändes fortfarande inte säkert. Gömde mig vid gravplatsen, inte jätte långt borta från Fg men där var jag ju i alla fall svår att hitta. Och här är jag nu, Angel står och äter på en buske och jag sitter och äter. Jag är rädd att min kvällsplanering att gå på Discot är sumpat, det skulle inte förvåna mig om Felicity kontaktat de andra stallen för att typa efterlysa mig eller så...jag måste hitta de personer jag litar på som mest nu. Steve skulle säkert förstå, han skulle skydda mig i stallet....men Rådsmannen är för nära, hittar han mig där är det kört.....kanske ridhuset....ja, här kan jag ju ta hand om Angel och samtidigt är här inga personer som jag inte litar på!!
Det blir perfekt, imorgon rider jag från graven här till ridhuset....jag måste planera min väg väl, inte förbi stora stall eller andra människor jag inte litar på, då är jag fast!
 
 
Här är vi nu, och andas ut...puh!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback