Starstablest

Uppdragen

 
Pratade med Elizabeth
 
Red upp till kullarna och gjorde som hon sa
 
Pratade sedan med henne igen!
Testade det, det lös mycket, fick ingen bild på det :(
Snackade med Elizabeth igen.
 
 
Hihi fick inte med det hon sa, men va nått med lycka till nu xD Jag vill till Fågelskrämsåsen nuuu :D
 
Missa en bild lite här och där.. xD
 
Asså omg! Shit vilket uppdrag! Love it! Man ska hämta äpplet sen rida så fort man kan till Alex som är vid norra järngrinden! Det va skit svårt! xD Men jag klarade det xD
 
Jag började att aktivera ljus saken, sen red jag upp till trädet!
 
 
 
När jag kom upp hände detta...
 
 
Jag försökte komma ner och ut från fågelskrämsåsen, gick sådär xD
Tog jätte lång tid innan jag fatta att jag kunde hoppa över det dom kastade haha ;) Sen komm jag ÄNTLIGEN  till Alex som väntade på mig!
Sedan skulle jag till Pi :D
Hann inte ta bilder när hon pratade för jag pratade i telefon.. xD
Men i alla fall fick hon äpplet och så blev hon snäll!
 
 
Sen prata jag massor med henne,  orkade inte ta bilder på allt! Men sedan snackade jag med alex om imorgon så nu ska jag till kapten brus :D
Pratade med honom, sedan stack jag till alex, tog en fin bild innan! <3 Vi skulle till Gåd då ;D
 
Rörigt inlägg men började skriva de vid 3 är klar nu^^ Måste få i rutinen xD Avslutar med att jag är trött. Pöss!/Tove





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback