Starstablest

Japp, vad kan man säga....

.... jag har levt livet och vart down pga skit snack (irl) osv.. Så SJUKT trött på allt sånt! Asså ibland pallar man inte mer, jag kämpar men till slut orkar man inte mer. Det går inte!
I söndags så var en riktig skit dag rent ut sagt. Prata med mamma om allt och alla. Skrev världens längsta text om min lilla saknade kanin som gick bort i februari detta året, för den var förlamad osv.. Miss u Sigge <3
 
Men i alla fall: jag lever som tur är. trodde jag skulle spricka av tårar och arghet, blev så j*vla förbannad på den där tjejen som är bäst på att snack skit om allt & alla @@@
Hon sa att jag & mina 2 kompisar snackade skit om henne, ren bullshit! Medans hon skrev värsta hat brevet till mig men sedan snackar hon själv en massa skit om mig & mina kompisar! Sen är hon så feg så hon går och säger detta till allatjejer i min klass på måndagen. Sen tittar liksom alla på mig. Asså jag flippa ur. Skrev ett mess till mamma: Vi måste snacka ikväll...
Jag sket i dom, efter skolan stack jag hem, ringde mamma. Snacka om den personen & om allt omkring det, även hästar, jag börjar bli för lång för min favvo häst jag ridit, älskat, myst , blitt avkastad från med mera. Så vi diskuterade om vilken jag ska rida näst. Men nu till SS! Kanske inte så kul och läsa om mitt Irl liv..?
 
Men idag är jag på lite bättre humör!!
 
Ska göra uppdragen på SS nu. Kommer bilder med mera, ska bara redigera och beskära osv..Kommer ett inlägg senare..
 
http://www.youtube.com/watch?v=OLuWHr6-0YQ
 
Passa just nu i mitt liv.. :(





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback