Starstablest

Dagens outfit ;D

Dagens outfit:
 
 
Har äntligen gjort klart min röda outfit ;D Tycker rött passar in nu när det börjar bli lite kallare & så börjar vi ju närma oss jul ;o Shit vad tiden går fort, känns som det nyss var snö ute xD Haha kanske lite överdrivet men känns som man låg i havet & badade :') Åhh sommar feeling <3 Men tillbaka till ämmnet!! ;) Jag vet inte om det finns röd sadel & rött träns? Finns det röda benlindor? Någon som vet? :D
 
Ingen idè att ta bild på mig & Love, för våran outfit passar ju ändå inte tsm..
 
Ska ta lite nya bilder på mig och Love & se om jag kan fixxa namnskyltar ;D Känns som det är lite tråkit utan det!
 
Slänger in nått inlägg när jag har tid Kram Tove <3





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback